Čitanje svetog Evanđelja po Luki
U ono vrijeme: Neki farizej pozva Isusa da bi blagovao s njime. On uđe u kuću farizejevu i priđe stolu. Kad eto neke žene koja bijaše grešnica u gradu. Dozna da je Isus za stolom u farizejevoj kući pa ponese alabastrenu posudicu pomasti i stade odostrag kod njegovih nogu. Sva zaplakana poče mu suzama kvasiti noge: kosom ih glave svoje otirala, cjelivala i mazala pomašću. Kad to vidje farizej koji ga pozva, pomisli: »Kad bi ovaj bio prorok, znao bi tko i kakva je to žena koja ga se dotiče: da je grešnica.« A Isus, da mu odgovori, reče: »Šimune, imam ti nešto reći.« A on će: »Učitelju, reci!« A on: »Neki vjerovnik imao dva dužnika. Jedan mu dugovaše pet stotina denara, drugi pedeset. Budući da nisu imali odakle vratiti, otpusti obojici. Koji će ga dakle od njih više ljubiti?« Šimun odgovori: »Predmnijevam, onaj kojemu je više otpustio.« Reče mu Isus: »Pravo si prosudio.« I okrenut ženi reče Šimunu: »Vidiš li ovu ženu? Uđoh ti u kuću, nisi mi vodom noge polio, a ona mi suzama noge oblila i kosom ih svojom otrla. Poljupca mi nisi dao, a ona, otkako uđe, ne presta mi noge cjelivati. Uljem mi glave nisi pomazao, a ona mi pomašću noge pomaza. Stoga, kažem ti, oprošteni su joj grijesi mnogi jer ljubljaše mnogo. Komu se malo oprašta, malo ljubi.« A ženi reče: »Oprošteni su ti grijesi.« Sustolnici počeli nato među sobom govoriti: »Tko je ovaj da i grijehe oprašta?« A on reče ženi: »Vjera te tvoja spasila! Idi u miru!« Riječ Gospodnja.
Komentar: U susretu s raskajanom ženom grešnicom Isus upravo sablažnjava one, koji kao da htjedoše zaboraviti kako je Bog bio milosrdan praocu Davidu. Neizravno dokazujući i svoju božansku vlast nad grijehom, Isus ovdje mnogo više ističe ljubav koju grešnik prihvaća, u kojoj se odriče svojih grijeha, te ti grijesi zapravo izgaraju u žrtvovanoj Božjoj ljubavi. Ljubav o kojoj ovdje Isus govori, zapravo je čin vjere, potpunog poudanog predanja u Božje ruke bez ikakve računice.
Stoga ni Bog više ne računa koliko je grešnik kriv i kako će mu krivnju naplatiti, nego ga prihvaća u ljubav. A pravednost ipak nije zanijekana, nju poravna Krist svojom otajstvenom žrtvom.